KLIENT:
Ela-compil sp. z o.o.
Ela-compil powstała w 1992 roku jako spółka partnerów z Polski i z Niemiec. Założona przez pasjonatów technologii szybko stała się zespołem specjalistów w dziedzinie informatyki, elektroniki oraz automatyki. Od samego początku istnienia Ela-compil starała się wyjść naprzeciw oczekiwaniom Klientów oraz zaspokoić potrzeby komfortu i poczucia bezpieczeństwa w budynkach, oferując nowoczesne rozwiązania.Od 2014 roku należymy do grupy kapitałowej GU, koncernu zatrudniającego ponad 3700 pracowników w 50 zakładach produkcyjnych i spółkach dystrybucyjnych w 35 krajach na całym świecie.
AGENCJI:
Pierwszy etap zlecenia obejmował analizę dotychczasowych materiałów promocyjnych firmy oraz jej wizerunku na tle konkurencji. Konsekwencją analizy była decyzja o konieczności wykonania kompleksowego odświeżenia wizerunku i ujednolicenia materiałów marketingowych.
Pojęliśmy rękawice i z sukcesem wykonaliśmy pełen re-branding.
ZREALIZOWANE PRACE:
- Analiza wizerunku firmy zakończona rozbudowanym raportem i propozycjami przyszłych działań
- Logotyp
- Papeteria firmowa
- Key Visual
- Brandbook
- Foldery w formie tryptyków
- Strona internetowa – www.ela.pl
- Oznakowanie pojazdów
